mashinkhob

ساخت وبلاگ

بسته بندی شیرینگ چیست؟

رول یا فیلم دستگاه شیرینگ قشایی نازک از متریال پلاستیکی ست. زمانی که این رول در اطراف محصول بسته بندی قرار میگیرد و توسط دستگاه شیرینگ پک حرارت میبیند، مانند یک پک نایلونی به جداره بیرونی بسته بندی میچسبد. که به این عمل اصطلاحاً شیرینگ کردن می‌گویند.

شیرینک (Shrink) یا شرینک پک یک واژه به زیان انگلیسی می‌باشد که به معنی جمع و جور یا کوچک است. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد. سلفون حرارتی پس از حرارت دیدن جمع شده و فرم محصول را به خود می‌گیرد. این امر سبب از بین رفتن فضای اضافی می‌شود. در نتیجه محصول کوچک‌تر شده و فضای کمتری را اشغال می‌نماید. به همین منظور این واژه را جهت نام گذاری بر روی این نوع بسته بندی و دستگاه آن انتخاب نموده‌اند.

البته لازم به ذکر است در کشور ما و در بین عموم مردم این دستگاه به نام دستگاه شیرینگ پک شناخته می‌شود. و تنها به منظور شفاف سازی به این نکته اشاره شده است. لذا هر دو اصطلاح صحیح بوده و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

معرفی دستگاه شرینگ پک:

 

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه‌‌های بسته بندی محصولات است که به وسیله آن اقدام به شرینک بسته بندی های مختلف می‌نمایند. این دستگاه بسته بندی از سلفون حرارتی تغذیه می‌نماید و با حرارت دادن به آن باعث شرینک محصول می‌شود.

دستگاه شیرینک پک مدل‌های متنوعی دارد که هر کدام از یک سری قابلیت‌ها و ویژگی‌ها برخوردار هستند. به طور کلی این دستگاه به سه دسته تقسیم می‌شود و این سه دسته عبارتند از:

طرز کار دستگاه شرینگ پک چگونه است؟

 

طرز کار در مدل‌های مختلف متفاوت است. به طور معمول بسته در بین دو رول شیرینگ قرار می‌گیرد و توسط دوخت دستی یا برش پنوماتیک به مقدار مورد نیاز برای پک کردن بریده میشود. سپس نوبت به اعمال حرارت به سلفون می‌رسد این عمل نیز در مدل‌‌های مختلف دستگاه شیرینگ پک نیز متفاوت می‌باشد.

به عنوات مثال: در دستگاه شیرینگ پک دستی این عمل به صورت دستی و توسط سشوار صنعتی انجام می شود یا در مدل کابینی بست جهت حرارت دهی درون کابین قرار می گیرد. همچنین در دستگاه شیرینگ پک تونلی بسته به داخل تونل حرارتی هدایت می‌شود و در آن‌جا حرارت می‌بیند.

در مرحله آخر پس از اعمال حرارت، سلفون حرارتی منقبض شده و بسته به صورت شیرینگ پک شده آماده ارائه می‌باشد.

قطعات اصلی دستگاه شیرینگ پک چیست؟

 

برای مثال برای بسته بندی های پرتیراژ و به اصطلاح تعداد بالا، دستگاه شیرینگ پک بایستی دارای کانوایر یا همان نقاله و یا حداقل میزکار جداگانه برای بالاتر بردن سرعت بسته بندی باشد. المنت های گرم کننده کابین نیز جزو قطعات اصلی در دستگاه به حساب می آیند.

نکته دیگر در خصوص دستگاه شیرینگ پک امکان تنظیم حرارت و همچنین تنظیم مدت زمان شیرینگ است. دینام دستگاه بایستی کیفیت لازم برای کارکرد پیوسته در شیفت های کاری را داشته باشد. همچنین برد الکترونیکی دستگاه بایستی امکان تنظیمات دقیق پارامترهای حرارت و زمان را دارا باشد.

مزایای شیرینگ انواع محصولات:

 

شیرینگ از مزایای بسیاری برخوردار است. این مزایا هم از نظر تجاری و هم از نظر بهداشتی حائز اهمییت هستند. به گونه‌ای که در صورت آگاهی و استفاده از این نمونه بسته بندی می‌تواند باعث افزایش حس اعتماد به محصول توسط مشتری و در نتیجه فروش بیشتر شود. برخی از مزایای شیرینگ محصولات عبارتند از:

  • جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار
  • سازگازی با محیط زیست
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به محصول
  • جلوگیری از نفوذ باکتری و ویروس به مواد غذایی
  • حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی
  • حفظ بهداشت و حرارت غذاهای تهیه شده در رستوران‌ها
  • از بین رفتن فضاهای اضافی
  • امکان چاپ لیبل بر روی بسته بندی
  • بهبود ظاهر محصول
mashinkhob...
ما را در سایت mashinkhob دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mobin sahraei mobinsahraei بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 16:27

سنگ ماساژ چیست و چه کاربردی دارد؟ احتمالاً هنگام جستجوی بهترین نوع ماساژ با ماساژ سنگ و سنگ درمانی برخورد کرده اید. نوع و جنس سنگ در ماساژ سنگ بسیار مهم است. انواع مختلف سنگ های ماساژ کاربردهای متفاوتی دارند. از این رو در این مقاله به این سوال رایج که سنگ ماساژ چیست پاسخ می دهیم و کاربرد انواع سنگ های ماساژور را معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات و آشنایی با انواع سنگ های ماساژ، مقاله را تا انتها دنبال کنید.

سنگ ماساژ چیست و چگونه از آن استفاده کنم؟
همانطور که گفته شد برای ماساژ سنگ سرد و گرم از انواع سنگ های خاص و متفاوت استفاده می شود. سنگ های ماساژ بسته به روش ماساژ درمانی متفاوت هستند. این سنگ ها توانایی حفظ گرما و انرژی را دارند. بسیاری از این نوع سنگ ها می توانند جریان خون را تنظیم کرده و با جذب انرژی اضافی بدن در طول ماساژ، تعادلی یکنواخت در بدن ایجاد کنند. سنگ ماساژ چیست؟

ماسوس با قرار دادن سنگ ها در کف دست، حرارت زیادی را به سنگ منتقل می کند و با قرار دادن سنگ های مختلف روی بدن فرد، مسائل جسمی و روحی فرد را درمان می کند. سنگ درمانی یکی از محبوب ترین ماساژها از گذشته تاکنون بوده است.

اگر می خواهید درباره مفهوم ماساژ بیشتر بدانید به مقاله ماساژ درمانی چیست؟
چگونه از سنگ ماساژ استفاده کنیم؟
ماساژور برای درمان طیف وسیعی از بیماری ها و مشکلات روحی و جسمی افراد، ماساژ سنگ را با سنگ های گرم یا سرد مخصوص انجام می دهد. درمانگر سنگ ها را در قسمت های خاصی از بدن مانند گردن، ستون فقرات، صورت، دست ها و پشت قرار می دهد. او همچنین می تواند سنگ ها را در اطراف بدن حرکت دهد و از آنها به عنوان ابزار ماساژ برای انتقال انرژی در بدن استفاده کند. نحوه استفاده از سنگ های ماساژ

سنگ های داغ مشکلات مزمن و بیماری هایی مانند آرتریت را التیام می بخشد. آنها استرس را از بین می برند و باعث آرامش می شوند. سنگ های سرد التهاب را کاهش می دهند. آنها به عضلات آسیب دیده کمک می کنند. ماساژدرمانگر سنگ های ماساژ را بر اساس مدت زمان و توانایی در حفظ گرما یا سرما، کیفیت ساختار معدنی و سختی یا نرمی انتخاب می کند.

انواع سنگ های ماساژ
زمین شناسان توضیح می دهند که سنگ ترکیبی طبیعی از مواد معدنی است. از آنجایی که سنگ ها بر اساس ترکیب و بافتشان طبقه بندی می شوند، سه نوع کلی سنگ عبارتند از:

آذرین: سنگ های آذرین با سرد شدن ماگمای مذاب تشکیل می شوند. سنگ های بازالت نمونه ای از سنگ های آذرین هستند. انواع سنگ های ماساژ
رسوبی: سنگ های رسوبی از تکه های کوچک زمین که به مرور زمان فرسایش یافته اند به وجود می آیند. همانطور که لایه های خاک فرسوده ایجاد می شود، فشار به آرامی زمین را به سنگ تبدیل می کند. انواع سنگ های ماساژ
دگرگونی: سنگ‌های آذرین یا رسوبی در منشا، سنگ‌های دگرگونی سنگ‌هایی هستند که به نوع دیگری از سنگ تبدیل شده‌اند. هنگامی که سنگ ها تحت فشار زیاد هستند، گرما تولید می شود و باعث تغییر آنها می شود. تحت بررسی دقیق، سنگ دگرگون شده حاوی دانه های مسطح است. انواع سنگ های ماساژ
به طور کلی، ترجیح داده شده ترین انواع سنگ ها برای ماساژ سنگ داغ، آذرین یا دگرگونی هستند. در واقع، سنگ‌های آذرین و دگرگونی عموماً غنی از آهن هستند، که به آنها اجازه می‌دهد گرما را بیشتر از سنگ‌های فقیر از آهن جذب و حفظ کنند. از بین این دو دسته سنگ های بازالت (آذرین) به دلیل بافت صاف و آهن منحصر به فردشان از همه مهمتر هستند.

علاوه بر انتخاب سنگ های آذرین یا دگرگونی، ماساژدرمانگران حرفه ای و با تجربه چهار معیار زیر را برای کمک به انتخاب سنگ های ماساژ توصیه می کنند:

ترکیب سنگ: تراکم سنگ را برای تعیین کیفیت سنگ تحقیق کنید. از آنجایی که سنگ معدن یک رسانای حرارتی و ژئومغناطیسی است، سنگ های سنگین تری را برای هدایت حرارتی بهتر انتخاب کنید.
شکل سنگ: برای شکل سنگی که انتخاب می کنید، نیازهای خود را در نظر داشته باشید. هنگام قرار دادن سنگ ها بر روی یا زیر بدن فرد بسته به طرح مورد نظر بسته به نوع ماساژ، این سنگ ها باید به راحتی با خطوط طبیعی بدن مطابقت داشته باشند. به طور کلی، لبه های صاف و ابعاد نسبتاً صاف به نگه داشتن سنگ ها بدون تکان دادن و تکان دادن آنها در اطراف کمک می کند.
بافت سنگ: اگرچه سنگ های صاف، صیقلی می توانند

https://atosis.ir/product-category/%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

mashinkhob...
ما را در سایت mashinkhob دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mobin sahraei mobinsahraei بازدید : 110 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:03

دستگاه شرینک پک یا شرینک پک یک دستگاه بسته بندی برای محصولات بسته بندی شده در بسته های متعدد مانند آب معدنی، بسته های نوشابه و غیره است.
دستگاه پرکن از مواد پرکننده نایلونی برای بسته بندی استفاده می کند. ورق نایلون نوعی پلاستیک است که هنگام گرم شدن به دور محصول مورد نظر می چسبد و شکل آن محصول را به خود می گیرد.
ورق های پلاستیکی یا نایلونی را می توان با استفاده از سشوار صنعتی گرم کرد و محصول مورد نظر را بسته بندی کرد. ماشین آلات بسته بندی لایی نیز برای این منظور وجود دارد که بر اساس آن محصول با عبور از تونل حرارتی، پلاستیک لایی را می گیرد. قیمت دستگاه های شیرینگ با توجه به ظرفیت و حجم تولید و تکنولوژی مورد استفاده متفاوت بوده و دارای انواع مختلفی می باشد.
قیچی کاربردهای زیادی در صنعت بسته بندی دارد و برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود. اینها شامل بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی و سایر صنایعی است که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند.
مهمترین کاربرد دستگاه شیرینگ در صنایع غذایی و بسته بندی مواد غذایی می باشد. از آنجایی که غذا ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد، بسته بندی و آب بندی مواد غذایی با استفاده از دستگاه شیرینگ اهمیت زیادی پیدا می کند.
روش بسته بندی دستگاه شیرینگ به این صورت است که هوای داخل کیسه را کاملا تخلیه می کند و پلاستیک را با حرارت کاملا به محصول می چسباند. به همین دلیل غذا توسط دستگاه چمن زنی کاملا سالم و عاری از هر نوع آلودگی نگهداری می شود.

دستگاه شیرینگ تونلی
دستگاه شیرینگ تونلی به گونه ای طراحی شده است که وقتی محصول یا چند محصول (مثلاً 6 نوشابه خانواده) از آن عبور می کند، ابتدا پلاستیک روی آن کشیده می شود و با استفاده از حرارت ملایمی که می تواند توسط بخاری یا گرما ساطع شود. بخار داغ است، محصول را منقبض می کند.

دستگاه شیرینگ کابینتی
دستگاه شیرینگ پک کوچک یا کابینتی به گونه ای طراحی شده است که محصول مورد نظر در داخل یک محفظه قرار می گیرد. کاربرد این دستگاه زمانی اهمیت بیشتری دارد که برش محصول مورد نظر نسبت به حالت تونلی زمان بیشتری داشته باشد و عموماً برای تولید کم هزینه و با سرعت کم استفاده می شود.

دستگاه شیرینگ پک
کلمه Shrink در انگلیسی به معنای کوچک شدن است. دستگاه Shrinking یا Shrink Pack دقیقاً همین کار را انجام می دهد. هنگامی که ورق های نایلونی گرم می شوند، منقبض می شوند و در اطراف محصول می چسبند و محصولات عجیب و غریب کوچکتر و قابل حمل تر برای بسته ها و بسته های چندگانه می شوند.

تفنگ جمع شونده (سشوار صنعتی):
سشوارهای صنعتی برای مخلوط کردن محصولاتی که بیشتر حجیم و تعداد کمی هستند استفاده می شود. پس از قرار دادن پلاستیک شیرینگ روی محصول، با استفاده از سشوار آن را گرم می کنند تا محصول مورد نظر شیرینگ شود.

شکاف فریم
دستگاه های قاب برشی، ترموپلاستیک را به دور محصول مورد نظر می پیچند. این نوع دستگاه عموما برای محصولات بلند و حجیم استفاده می شود. (مانند درهای ساختمان، رادیاتورها، پنجره های دوجداره و محصولات بلند مانند لوله های پلاستیکی که باید در یک بسته بندی بسته بندی شوند.)

مخزن آب گرم (مخزن عمیق)
در این نوع دستگاه ها از مخزن آب گرم برای مخلوط کردن محصولات استفاده می شود و پس از قرار دادن محصول در ترموپلاستیک در آب داغ غوطه ور می شود. مخزن آب گرم برای محصولاتی مانند پنیر طراحی شده است که به حد افزایش دما بسیار حساس هستند.

https://iran-pack.com/product-category/shrink-pack-machine/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C/

mashinkhob...
ما را در سایت mashinkhob دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mobin sahraei mobinsahraei بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 13:20

ماساژ شامل انجام یک سری حرکات بر روی بدن فرد است که باعث آرامش و درمان بسیاری از بیماری ها می شود. در همه جای دنیا ماساژ، را یک کار آرامش بخش می دانند که جنبه درمانی هم دارد و اکثر کشورها ماساژ خاص خود را دارند که به همان کشور معروف است; مانند ماساژ تایلندی، ماساژ چینی، ماساژ ایرانی، ماساژ سوئدی، ماساژ ژاپنی، ماساژ کالیفرنیا و ....

حرکات انجام شده در این ماساژها با ذائقه و نیاز مردم این منطقه هماهنگی دارد. اما مردم کشورهای دیگر نیز از آن استفاده می کنند و لذت می برند.

آیا می دانید هزینه درمان استرس و عوارض آن در یک سال چقدر است؟

روزانه 50 درصد از دست دادن کارها به دلیل استرس و 80 درصد حوادث ناشی از استرس است. تحقیقات نشان داده است که ماساژ به طور قابل توجهی استرس را کاهش می دهد و به جلوگیری از عوارض آن کمک می کند. علاوه بر این، ماساژ می تواند خستگی را برطرف کند، هوشیاری را افزایش دهد، اعصاب را آرام کند، اکسیژن رسانی به مغز، ایجاد انگیزه و ... بیماری هایی مانند میگرن، افسردگی، سیاتیک، درد ستون فقرات، بی خوابی، رگ های واریسی، گرفتگی عضلات، کبودی ها و سرطان سینه را درمان می کند.

صندلی ماساژور چیست؟

اما ماساژ باید توسط یک فرد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود و یافتن یک ماساژور حرفه ای و هماهنگی با آنها کار ساده ای نیست. به همین دلیل مخترعان و سازندگان تجهیزات ورزشی و درمانی به فکر ساخت ابزار هوشمندی افتادند که بتواند ماساژ را به صورت خودکار انجام دهد و برای همیشه در دسترس باشد.

صندلی ماساژور یکی از این ابزارهاست که در هر ساعت از شبانه روز در دسترس کاربر است و برای رسیدن به آن نیازی به برنامه ریزی و اتلاف وقت ندارید. این دستگاه مانند یک مبل بسیار راحت است که در چند رنگ و مدل به فروش می رسد.

مبل های ماساژ هوشمندی که امروزه وارد بازار شده اند تمامی حرکاتی را که یک ماساژور حرفه ای انجام می دهد به روش های مختلف انجام می دهند که عبارتند از هل دادن، فشار دادن، سوزن ضربه ای، ورز دادن، مالش سطحی و عمیق. صندلی ماساژور را می توان بر اساس بدن زن یا مرد تنظیم کرد و بر اساس روش ماساژ به سه دسته تقسیم می شود.

- صندلی های ماساژور که از ماساژ ویبره استفاده می کنند.

- صندلی های ماساژور که با استفاده از غلتک مکانیکی ماساژ می دهند.

- صندلی های ماساژ که در آنها علاوه بر دو روش ویبره و نورد مکانیکی، از کوسن های بادی نیز استفاده می شود. این صندلی ها پیشرفته ترین و کامل ترین مدل ها هستند. برخی از انواع آن با اسکن فرم بدن کاربر شروع می شود و یک برنامه ماساژ بر اساس شکل و اندازه بدن فرد ارائه می دهد.

نیازی نیست لباس هایتان را در بیاورید و روی صندلی ماساژ بدنتان را چرب کنید. نوع پیشرفته این کاناپه های ماساژور پاها و پشت را با اشعه مادون قرمز گرم می کند و دلپذیرترین ماساژ را ارائه می دهد.

فشار یا تغییر جزئی در دست ها و پاها بر کل سیستم بدن و اندام های مختلف تأثیر می گذارد. ماساژ با صندلی ماساژ مانند ورزش یوگا بر ذهن انسان تاثیر می گذارد و سرعت و دقت محاسبات را افزایش می دهد، میگرن را کاهش می دهد و خواب انسان را منظم و عمیق می کند، اضطراب و استرس را از بین می برد و سیستم را بهبود می بخشد. ایمنی بدن از انواع سرطان ها جلوگیری می کند.

با اعمال فشار بر قسمت های خاصی از بدن، مواد زائد و سموم تولید می شود. ماساژ باعث ترشح هورمون های اندورفین، کاهش افسردگی و اضطراب و دفع سموم و مواد زائد می شود. بسیاری از کسانی که کمردرد داشتند پس از 2 ماه استفاده مداوم از مبل ماساژ به طور کامل بهبود یافته اند.

این دستگاه برای ورزشکاران بسیار مفید است. زیرا می توانند به از بین بردن اسید لاکتیک و افزایش خاصیت ارتجاعی رباط ها و تاندون ها و افزایش کارایی آنها کمک کنند. علاوه بر این، صندلی ماساژور سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و منجر به آمادگی جسمانی می شود. اگر خوب و به موقع نمی خوابید، خوب غذا نمی خورید، سیگار می کشید و الکل می نوشید، احتمالا بدنتان هورمون های لازم را ترشح نمی کند و نیاز به ماساژ دارید.

صندلی ماساژور بهداشتی و قابل اعتماد است و تمامی اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کرده و ماساژ مناسبی دریافت کنند.

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ایرست در سراسر کشور مبل ماساژ مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا میتوانید با مراجعه به وب سایت ما، از مدل های مختلف صندلی های ماساژ با خبر شوید.

https://atosis.ir/product-category/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86/

mashinkhob...
ما را در سایت mashinkhob دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mobin sahraei mobinsahraei بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 12:43

خرید صندلی ماساژور
امروزه به دلیل داشتن زندگی پرمشغله و پر استرس، افراد زیادی به دنبال راهی برای رسیدن به آرامش و آرامش هستند. بهترین راه برای رفع خستگی یک روز کاری استفاده از ماساژور است.

بهترین و کامل ترین مدلی که می توانید برای رفع نیاز خود از آن استفاده کنید صندلی ماساژور است. این دستگاه ها در برندها و مدل های مختلف موجود هستند و شما می توانید با توجه به بودجه خود یک دستگاه موثر خریداری کنید.

قیمت صندلی ماساژور
ماساژورهای کاناپه با توجه به امکانات و نوع ماساژ با قیمت های متفاوتی وجود دارد. پیشنهاد می شود قبل از خرید صندلی ماساژور در مورد امکانات و گزینه هایی که دستگاه در اختیار شما قرار می دهد تحقیق کنید و از اطلاعات دستگاه آگاهی کامل داشته باشید.

در ادامه به چند نکته که تاثیر مستقیم بر قیمت صندلی ماساژور دارد اشاره می کنیم:

جامع بودن کاناپه ماساژور: در برخی از مدل های صندلی ماساژور که در رده قیمتی پایین تری قرار دارند، قطعاتی مانند ماساژ دست - ماساژ پا - ماساژ گردن و سر - ماساژ نشستن سرکوب شده و دستگاه ماساژور محدود می شود. دستگاه هایی با ماساژ کامل سر تا پا قیمت بالاتری دارند و کار ماساژ را به طور کامل روی بدن شما انجام می دهند.

غلتک های ماساژور و نوع حرکت آن ها: حرکت غلتک ها در صندلی های ماساژور متفاوت است و معمولا L شکل و S شکل هستند، علاوه بر این طول حرکت این غلتک ها نیز عامل مهمی است و در صندلی های ماساژور حرفه ای این غلتک از پشت سر به سمت پایین صندلی حرکت می کند.

ماساژ سه بعدی: می توان گفت مهمترین نکته در صندلی ماساژور شدت و قدرت ماساژ است. دستگاه هایی که دارای ماساژ سه بعدی هستند، ماساژ را بسیار نزدیک به سطح بدن انجام می دهند و غلتک ها در حین ماساژ به خوبی احساس می شوند. علاوه بر این، در این نوع صندلی ماساژور، فشار کیسه هوا بسیار دقیق تر و قوی تر است.

برنامه ها و لوازم جانبی ماساژ: دستگاه های حرفه ای دارای برنامه های متعدد و سبک های مختلف ماساژ هستند و شما می توانید ماساژ مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایر لوازم جانبی که بر قیمت تأثیر می گذارند، مانند پخش موسیقی، چراغ های LED و جنس بالای دستگاه.

بهترین برند مبل ماساژور
برندهای مختلفی در بازار وجود دارد، اما برخی از برندها بیشتر مورد اعتماد و پرفروش هستند، برندهای خوبی مانند Banker - Zenit Med - Eye Relax - Eye Rest - Rotay - Aciumed از بهترین و قدیمی ترین برندها هستند که فروش زیادی داشته اند. و دارای گارانتی و خدمات معتبر می باشد، توصیه می شود از خرید برندهای مختلف بدون گارانتی خودداری نمایید.

صندلی ماساژور دست دوم
آیا خرید صندلی ماساژور دست دوم خوب و مناسب است؟ پیشنهاد ما این است که با توجه به بودجه ای که دارید و از برند و گارانتی و خدمات آن مطمئن هستید، دستگاه و اکبند جدید خریداری کنید.

 

اما به هیچ عنوان اگر قصد خرید مدل کارکرده را دارید حتما به سلامت و تمیزی دستگاه توجه کنید و بهتر است از بین مدل های جدید و با امکانات مدرن انتخاب و خرید کنید زیرا دستگاه های قدیمی دارای یک احتمال خرابی بالاست و البته گارانتی هم ندارند.

فروش اقساطی صندلی ماساژور
این برای برخی از برندهای خاص موجود است و به شرایط و نوسانات بازار بستگی دارد. فروش اقساطی با اعتبار حساب شما و به صورت چک می باشد. برای خرید اقساطی و اطلاعات بیشتر حتما با مشاورین فروش کالاهای لوکس تماس بگیرید. .

نکاتی برای حمل و نقل و تنظیم صندلی ماساژور
صندلی ماساژور دستگاهی است که در اکثر مدل ها نیاز به نصب در محل و آموزش اولیه مشتری دارد، این امر با خرید از کالای دلوکس امکان پذیر است و نصب، ارسال و آموزش رایگان برای شما در هر نقطه از ایران انجام می شود.

 

اما در برخی از فروشگاه های دیگر سفارش شما فقط درب منزل تحویل داده می شود و آموزش و نصب رایگان در محل دریافت نمی کنید که مشکلات دیگری از جمله عدم امکان نصب توسط شما -حتی یا حتی شرکتی را به همراه خواهد داشت. از فروشنده و یا احتمال خرابی دستگاه که نمی توانید متوجه آن شوید و باید منتظر پیگیری و خدمات پس از فروش محصول جدید خود باشید که چندان خوشایند نیست!

صندلی ماساژ ارزان قیمت
اگر واقعاً به وسیله‌ای نیاز دارید که شما و خانواده‌تان بتوانید سال‌ها از آن برای ماساژ و آرامش استفاده کنید، نگاه کنید

mashinkhob...
ما را در سایت mashinkhob دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mobin sahraei mobinsahraei بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت: 14:04